hello !
Do you speak english?
:multi:
Have you ever been to England or America?
Do you speak english?
:multi:
Have you ever been to England or America?
Katcal a écrit :Née et grandie in England, moi, alors yes ma'am !
100% vache folle
Reina a écrit :Yes I do.
I've ever been to London, a day only.
Hablo el español tambien. Aprendo los idiomas a la escuela.
Muchos besos.
Beca
minaartemis a écrit :
ok beca,hablo tambien espagnol, i speak english to, ich spreche auch Deutsch, falo portuges, ech kan och lezeburgech schuetzen, parlo un po di italiano..en plus du français,...
ok beca,hablo tambien espagnol, i speak english to, ich spreche auch Deutsch, falo portuges, ech kan och lezeburgech schuetzen, parlo un po di italiano..en plus du français,...
Vous y êtes presque ! 👍